BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΤΑΚΟΥ-Μέχρι να σε ξαναδώ




Μέχρι να σε ξαναδώ
δε θα μπορώ ν' ακούω μουσική
μήπως γλιστρήσει ο ήχος σου απ' την καρδιά μου.

Δε θα γυρνώ στους δρόμους
για θα θέλω να σε συναντήσω
μέσα σ' όλα τα μάτια που περνούν.

Μέχρι να σε ξαναδώ, κάθε βράδυ
θα έχω την επέτειο των χεριών σου
την ίδια ώρα, την ίδια ακριβώς
-- πίκρα μου και χαρά μου, πόσα χρόνια
σκαρώνεις ιστορίες πριν να κοιμηθείς.

Κι όταν σε ξαναδώ,
θα ψάχνω μέσα στις κινήσεις σου
μήπως και τάχα ξέρεις για τον πόνο μου.
Μέσα στ' ανίδεο χαμόγελό σου
όλος ο κόσμος αναδεύεται∙
ούτε σαράντα χρόνια να το κυνηγώ
δε θα μπορώ να βρω το μερτικό μου.

Από τη συλλογή Η ηλικία του πανικού (1984)

2 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

BlueRose είπε...

΄

BlueRose είπε...

Τη προηγούμενη ανάρτηση μου φαίνεται έσβυσα κατά λάθος..

Πόσες φορές δεν είπαμε αυτό..

"Δε θα γυρνώ στους δρόμους
για θα θέλω να σε συναντήσω
μέσα σ' όλα τα μάτια που περνούν."

...
Με άγγιξε !
Καλή σου μέρα, Έλενα