BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Έλενα Καραγιαννίδου-Αόρατη φιγούρα



Πριν καν ανοίξω τα μάτια
κάποιο χαλαρό πρωινό Κυριακής
σε αισθάνομαι.
Αόρατη φιγούρα,
να φωλιάζεις
στο σχήμα του κορμιού μου.
Τι συνένωση καμπύλων!
Κουρνιάζοντας
να διαχέεις τη θέρμη σου
να αναδεύεσαι
σα φύκι τρεμάμενο
τραβώντας με σε απύθμενους ωκεανούς.
Τόσο μακριά από άνυδρα κρεβάτια.
Αναπνοές λειψές
σε μικρές θεϊκές καταδύσεις.
Τώρα πια,
νερό παντού
κελαρύζει
σε οροσειρές μικρές
της στείρας γης.

12 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Αυτό μου μοιάζει πιστή απεικόνιση της αγκαλιάς τύπου κουταλάκι:)

Όμορφο, μ' άρεσε πολύ!

Καλή βδομάδα.

logia είπε...

πόσο γνώριμη εικόνα περιγράφεις!!!
και πόσο όμορφα!
πόσο τρυφερά!

την καλησπέρα μου

BlueRose είπε...

Όμορφο και τρυφερό!

Καλή σου μέρα!!

απλο"Ποιηση" είπε...

"Τώρα πια,
νερό παντού
κελαρύζει
σε οροσειρές μικρές
της στείρας γης. "

κόλλησα στις τελευταίες λέξεις σου!

καλησπέρα, Έλενα

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Έλενα, εξαιρετικό.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Κωνσταντίνε,
ναι μιλάει για τέτοιες αγκαλιές..
Καλό Σαββατοκύριακο να ευχηθώ εγώ, μιας που απαντώ με καθυστέρηση (δεν έχω πρόσβαση ίντερνετ)

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

LOGIA
-------
Από τις πιο τρυφερές εικόνες που υπάρχουν..
Την καλημέρα μου.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Καλημέρα Χριστιάνα.
Χαίρομαι που σου άρεσε..
Συγνώμη για τη καθυστέρηση στην απάντηση μου, δεν έχω ίντερνετ αυτές τις μέρες.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Νίκο,
ευχαριστώ που πέρασες..και που σου άρεσε το ποίημα μου.Καλημέρα (έστω και καθυστερημένα).
Έκανα αίτηση για νέα τηλεφ.σύνδεση και ακόμα περιμένω..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Καλημέρα Ανδρέα μου.
Χαίρομαι που σου άρεσε.Εδώ και αρκετές μέρες δεν έχω ίντερνετ,λόγω της μετακόμισης..οπότε με συγχωρείς για την καθυστερημένη απάντηση.
Φιλιά..

Ανώνυμος είπε...

Τι πονάει πιο γλυκά τελικά; Να ζεις σε μια αγκαλιά ή να την ονειρεύεσαι; Να χάνεσαι σε ένα ζευγάρι χέρια που ματώνουν να σε εξερευνήσουν ή να φαντάζεσαι πως θα ήταν αν ξυπνούσες ένα πρωινό Κυριακής δίπλα στη φιγούρα που μαζί της σεργιανούσες στα μονοπάτια των νυχτερινών ονειρικών σου περιπλανήσεων;...

Πολύ όμορφο Έλενα!
Την καλησπέρα μου!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Εύλογο το ερώτημα Αuctor ignotus..
Ίσως το πρώτο όταν σε απογοητεύει να πονάει πιο πολύ.Με το να ονειρεύεσαι την αγκαλιά που θέλεις,την πλάθεις όπως εσύ θέλεις..οπότε πονάει απλώς η απουσία της.
Ευχαριστώ.Καλησπέρα και από μένα