BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

ΒΑΣΩ ΜΠΡΑΤΑΚΗ-Και ύστερα ήρθαν αυτοί



Και ύστερα ήρθαν αυτοί
που μας έφεραν την καταχνιά
και έκαναν τα όνειρά μας
ένα μπουκέτο από νεκρά πουλιά
στην ποδιά του χειμώνα
και τα κοράκια σαν σκιές απελπισίας
γαντζώθηκαν στα ομιχλώδη τοπία
στην πλευρά εκείνη του ορίζοντα
όπου έσβησαν σιωπηλά
οι πατημασιές του ξένου που αιώνες τώρα
ταξιδεύει κάτω από τα άστρα
αναζητώντας την αγάπη του.
Και ήταν τα πλάνα λόγια τους
σαν δόλια μέλισσα που τρυγούσε
σιγά σιγά τις νύχτες μας
γονιμοποιώντας ολοένα
τη γύρη από τα μυστικά άνθη,
ενώ μικροί ερωδιοί το φεγγάρι
έπιναν σε ασημένια κούπα.
Και ήταν η ίδια η ζωή μας
που σαν ποτάμι πέρασε από δίπλα
στο ατελείωτο βουητό του
το ανατρίχιασμα των ψυχών
όταν αγόρια και κορίτσια
που είχαν άστρα στα μάτια
σπονδή στο θεό του έρωτα έκαναν
με δισκοπότηρο την ίδια την καρδιά τους.

20 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ, αναστήθηκα μέσα από τις στάχτες για να πω την ιστορία μου στ' αγόρια και στα κορίτσια που θα' ρθουν και θα ρωτάνε...

πολλά φιλιά όμοια με τα αστέρια της ποίησής σου

Poet είπε...

Έλενα και Βάσω μαζί ! Τι δώρο !!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Η σπουδαία ικανότητα της Βάσως να κάνει ποίημα βαθύ, την καθημερινότητα και να υψώνει την φωνή - οργή, καλύτερα και από την μαζικότερη διαδήλωση.
Εξαιρετική επιλογή.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αγαπημένη Βάσω!
Πιο λυρική από ένα λουλούδι
πιο έντονη από μια επιθυμία
πιο άτρωτη από τον καιρό!
Την καλησπέρα μου και τα σέβη μου στις ποιότητές σας!

Vaso Mprataki είπε...

Αγαπημένη μου Έλενα
ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που έκανες σε ένα από τα πιο αγαπημένα μου ποιήματα
με το να το αναρτήσεις στο υπέροχο ιστολόγιο σου...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην καινούργια φίλη την Silena και στους αγαπητούς μου Poet ,Χριστόφορο και Στρατή για την αγάπη τους ...

Την πιο όμορφη καλησπέρα μου σε όλους !!!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Ευτυχώς Silena.. ευτυχώς..
Αυτός που περνάει από τη φωτιά έχει πολλά να πει...
Φιλιά..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Τόλη..! Εμείς δώρο!
Ευχαριστώ εκ μέρους και της Βάσως..
Καλό μεσημέρι!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Ναι, Χριστόφορε..
Η Βάσω αγγίζει καρδιές..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Στρατή..
Συμφωνώ απόλυτα..
Καλό μεσημέρι να έχεις..

Vaso Mprataki είπε...

Έλενα μου

Ευχαριστώ για την τιμή που κάνεις σε ένα από τα πιο αγαπημένα μου ποιήματα με το να το αναρτήσεις στο υπέροχο ιστολόγιο σου...

Στους υπέροχους φίλους μου τον Τόλη Νικηφόρου ,Τον χριστόφορο και τον Στρατή Παρέλη (που τους νιώθω στο πλευρό μου εδώ και αρκετό καιρό) και στην καινούργια φίλη την Silena τους ευχαριστώ από καρδιάς για τα ευγενικά τους σχόλια ...

Την πιο όμορφη καληνύχτα μου σε όλους!!!
Αλήθεια πόσο υπέροχο είναι όταν ένα ποίημα φέρνει τις καρδιές των ανθρώπων την μια πιο κοντά στην άλλη;

Υ.Γ Είχα αφήσει σχόλιο και εχθές ...δεν ξέρω τι έγινε...

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Bάσω μου,
δυσκολεύτηκα να διαλέξω είναι αλήθεια..εμείς σε ευχαριστούμε που καταθέτεις την ψυχή σου μέσω της ποίησης..
Εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα..

Υ.Γ.: Για το σχόλιο.. μάλλον ο ηλεκτρονικός δαίμων έκανε τα κόλπα του :)

Γιώργος είπε...

Και ύστερα ήρθαν αυτοί
που μας έφεραν την καταχνιά
και έκαναν τα όνειρά μας
ένα μπουκέτο από νεκρά πουλιά
στην ποδιά του χειμώνα..

Αχ Βάσω (κι ας μην σε ξέρω, επέτρεψέ μου τον ενικό) πόσο καλά ξέρεις να κλείνεις σε όλα τα πρόσωπα την αγωνία του 'μας αποτελειώνουν'..

Μόνο που εμείς αντέχουμε..

Γιατί γνωρίζουμε την αποστροφή της Ελπίδας..

Την Ανάσταση σαν βεβαιωένο ιστορικά γεγονός..

Έτσι δεν είναι..;

Έτσι δεν είναι Βάσω..;

Πες το μου μωρέ - κι ας είναι ψέμα..

Που δεν είναι - ο διάβολος να πάρει, όχι δεν είναι..

Vaso Mprataki είπε...

Αγαπητέ Γιώργο

Καθόλου δεν με ενοχλεί ο ενικός ιδίως όταν τα λόγια του ομιλητή δεν με προσβάλουν και εσύ κάθε άλλο παρά με προσβάλεις ...
Κανείς δεν μπορεί να σκοτώσει τα όνειρα μας αν εμείς δεν το κάνουμε πρώτοι είτε είναι τα προσωπικά μας όνειρα είτε τα όνειρα ενός ολόκληρου λαού ...του λαού μας.
Παντού πλάνα λόγια φίλε μου ... σε ατομικό μα και σε κοινωνικό επίπεδο ... μα ευτυχώς υπάρχει και αυτή η ζωή που μας ζητά να αγωνιστούμε ...
Στο χέρι μας είναι να γίνουμε κοινωνίες καταθλιπτικών ανθρώπων[ και ηττημένων της ζωής ] ή κοινωνίες αγωνιστών ...αρκεί να επιλέξουμε τι θέλουμε...

Καλό βράδυ σε όλους!!!

Υ.Γ. Έλενα σε ευχαριστώ για μια ακόμα φορά για την ανάρτηση του συγκεκριμένου ποιήματος σε μια χρονική στιγμή που νομίζω ότι εκφράζει τους περισσότερους από εμάς...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΒΑΣΩ ειναι υπεροχο ! διαβαζοντας το και ακουγοντας τη μουσικη να το συνοδευει κλεινεις τα ματια και φευγεις δεν το βλεπεις με τα ματια το διαβαζεις με την ψυχη...

Vaso Mprataki είπε...

Μάγε μου
σε ευχαριστώ γιατί έτσι νομίζω ότι πρέπει να διαβάζονται τα ποιήματα με την ψυχή και όχι με τα μάτια...

Έλενα μου
συγνώμη για μια ακόμα φορά που καταχρώμαι τον προσωπικό σου χώρο με το απαντώ και εγώ στα σχόλια ...

Την καληνύχτα μου και στους δυό !!!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Mάγε, Βάσω... ευχαριστώ που ζωντανεύεται αυτό το blog με τα λόγια σας... Την καλημέρα μου!

ποιώ - ελένη είπε...

πολύ όμορφο
στην καταχνιά της ομορφιάς πλεγμένο

σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

"""Και ύστερα ήρθαν αυτοί
που μας έφεραν την καταχνιά
και έκαναν τα όνειρά μας
ένα μπουκέτο από νεκρά πουλιά"""


kai ύστερα ήρθαμε εμείς γεμάτοι φως και ερώτα και στραβώσαμε τα σκοτάδια και τους δωσαμε να καταλάβουν τι εστί μαγεία του ερώτα .....

Αγαπημένα τα ποιήματα τις Βάσως !!

όμορφο blog με γεια

ωραίο λουκ!!

;)

NOSTOS είπε...

Eνα απο τα αγαπημενα μου ποιηματα..επικαιρο οσο ποτε..απαντηση μας σε αυτους που σκοτεινιαζουν τον ουρανο μας,και καταστρεφουν τα ονειρα μας ειναι η αντοχη μας και η αντιδραση μας σε οσα μας στοιχειωνουν..ευτυχως που υπαρχει ο θεος Ερωτας που γλυκαινει τις καρδιες μας..κανει τις ψυχες μας να ταξιδευουν μακρια απο την πεζη πραγματικοτητα..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Ποιώ Ελένη
------------
Δημήτρης Μαχαίρας
------------------
Νostos
-----------
Σας ευχαριστώ πολύ.. χαίρομαι που σας αρέσει η ποίηση της Βάσως.