BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Χλόη Κουτσουμπέλη-Το άθικτο κρεβάτι



Έστρωσα το κρεβάτι χθες το βράδυ.
Σεντόνια αραχνοΰφαντα,
μαξιλαροθήκες δαντελένιες
χνουδωτά μαξιλάρια από στάχτη.
Σήμερα το πρωί δίπλωσα τα σεντόνια
ανέπαφα, ατσαλάκωτα
και τακτικά τα στοίβαξα και πάλι.
Μόνο στο πάτωμα είδα να διαγράφονται στην σκόνη
τα ίχνη των ποδιών σου.

Γιατί κάποτε η απουσία βαθουλώνει τις σκιές
και ό,τι λείπει είναι αυτό που μένει.

Από τη συλλογή «Η αλεπού και ο κόκκινος χορός»

4 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Poet είπε...

Ένα ακόμη από τα πραγματικά εμπνευσμένα ποιήματα μιας σπουδαίας ποιήτριας. Καλημέρα, Έλενα, μας έχεις λείψει.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Καλημέρα Τόλη. Συμφωνούμε απόλυτα..
Και εμένα μου λείψατε...έχω κάνει τη ζωή μου αρκετά δύσκολη τώρα τελευταία..πρέπει η μέρα να αποκτήσει περισσότερες ώρες μου φαίνεται..

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα..

Η απουσία είναι αβάσταχτη ..

Μερικές φόρες είναι ποιο δυνατή ακόμα και από την παρουσία του ...

Άθικτο το κρεβάτι αλλά όχι άθικτη και η ψυχή της ...

Κάθε πνοή και κάθε της ανάσα ένα άγγιγμα δικό του ......

Είναι υπέροχο αυτό που διάβασα..
Σε ευχαριστώ Ελένη ..

Καλο βραδυ να εχεις...

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Παρακαλώ Δημήτρη..
Η Χλόη γράφει υπέροχα..

"ό,τι λείπει είναι αυτό που μένει"..