BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ-Ευτυχία

σε γνώρισα
σε χρόνο παρελθόντα ή μέλλοντα,
με κάτι από τους γαλαξίες στο βλέμμα σου,
στην κίνησή σου κάτι από γατάκι ή τίγρη,
στο φόρεμά σου κάτι από το φως.
σε κάποιαν άλλη εποχή πρέπει να ζήσαμε μαζί,
σε κάποια χώρα μακρινή σε ξέρω.
ξέρω όταν χαμογελάς κάθε ρυτίδα σου
κι όταν σωπαίνεις
ξέρω το σκοτεινό βελούδο των ματιών σου.
σε νιώθω τώρα μέσα μου να αναδύεσαι,
γεύομαι και μυρίζω κάθε σου τόπο μυστικό.
είσαι ο αρχικός μου κωδικός,
ψυχή αιώνια παρούσα και απρόσιτη

Από τη συλλογή Γαλάζιο βαθύ σαν αντίο (1999)

4 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Δενελάβας Τάσος είπε...

σε νιώθω τώρα μέσα μου να αναδύεσαι,
γεύομαι και μυρίζω κάθε σου τόπο μυστικό.
είσαι ο αρχικός μου κωδικός,
ψυχή αιώνια παρούσα και απρόσιτη

Τον Τόλη τον πρωτοδιάβασα στο Νυχτερινό πρώτη φορά εάν δεν κάνω λάθος , μου άρεσε πολύ , συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη .

Γειά σου Έλενα !

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Τάσο.. υπέροχη ποίηση. Αυτό το συγκεκριμένο ποίημα μου άρεσε πολύ γιατί πραγματεύεται την αίσθηση που έχουμε για μερικούς ανθρώπους, της διαχρονικής γνωριμίας, των αιώνιων ψυχών που ξανασυναντιούνται..ίσως..
Καλημέρα..

Poet είπε...

Καλημέρα, Έλενα. Μόλις τώρα είδα την ανάρτηση του ποιήματός μου και σε ευχαριστώ. Ευχαριστώ επίσης εσένα και τον Τάσο για τα καλά σας λόγια.

Μου αρέσουν τα ποιήματά σου και σύντομα θα ξαναδιαβάσω όσα έχεις δημοσιευμένα εδώ. Μήπως όμως βρίσκονται κάπου συγκεντρωμένα, μήπως έχεις εκδώσει κάποια ή κάποιες ποιητικές συλλογές;

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Kαλημέρα Κύριε Τόλη..Έχετε γράψει πολλά ωραία ποιήματα, εγώ διάλεξα αυτό εδώ, που με ιντριγκάρει το θέμα του και μιλάει στην καρδιά μου.. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, αν και κατά την δική μου ταπεινή γνώμη είμαι καλύτερη αναγνώστρια ποιημάτων, απ' ότι ποιήτρια.Δεν έχω εκδόσει καμμία συλλογή,βάζω επιλεκτικά κάποια ποιήματά μου εδώ.. Να ευχηθώ καλή συνέχεια...