BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Νίκος Γρηγοριάδης,Καλεσμένος του έρωτα



Κι όμως το 'νιωσα αμέσως, το κατάλαβα
ξανά πως καλεσμένος ήμουν του έρωτα,
αφότου μια τυχαία λάγνα σου ματιά
στάθηκε λίγο εντός μου, με κυρίεψε
στέλνοντάς μου το νεύμα, μια υπόσχεση.
Ξέρει η καρδιά από τέτοια, δε γελάστηκε
ποτέ σε συναντήσεις τόσο κρίσιμες.

Βάζω φτερά στα πόδια για το σπίτι μου,
παίρνω και το λουτρό μου, αρωματίζομαι,
φρεσκοπλυμένα βάζω ρούχα καθαρά,
πανέτοιμο το σώμα να 'ναι και ζεστό,
χαρά να σου προσφέρω, πόθο κι ηδονή.
Πού κατοικείς δεν ξέρω, όμως θα σε βρω∙
η ευωδιά που αφήκες όλα πότισε,
δρόμους, πάρκα και σπίτια και τον ουρανό.

Μες στα λουλούδια σ' ήβρα που περπάταγες
κι ευώδιαζε η ανάσα σου στα πέρατα.
Κι ως έφτασα κοντά σου τ' αβρό γέλιο σου
άνθισε στη θωριά σου ρόδο κόκκινο.

Το χέρι μου απλώνω τρεμουλιάζοντας,
πειθήνια συντονίζεσαι στο βήμα μου
ως του σπιτιού την πόρτα που από μόνη της
διάπλατα ανοίγει και σε δέχεται.
Στο πλάι καρτερεί ο ορθός ο έρωτας
που οδηγεί τους δυο μας ως την κάμαρα,
πλημμυρισμένη ρόδα και αρώματα.

Τρέμοντας σε ξεντύνω στο σκιόφωτο,
στην κλίνη ανθούν τα μέλη, λάμπει η σάρκα σου,
σέλας με φως αιώνιο και ανέσπερο.
Και πια δεν έχω έγνοια για παράδεισο,
αφού μαζί σου είμαι σε γλυκιά άβυσσο.

Από τη συλλογή Και στρεβλές ρίμες (2006)

6 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

'σε γλυκιά άβυσσο'
κλαπ κλαπ κλαπ,
μπράβο στο Γρηγοριάδη Νίκο
πολύ καλό ποίημα.

Μ' εσένα τι έγινε...
σκούριασε η πένα σου?:)

Άντε, γράφουμε λέμε τώρα...
χειμώνας είναι, πότε θα γράψουμε
τον Αύγουστο? Τότε μόνο οι μύγες είναι παχιές, το γράψιμο δεν ευδοκιμεί.

Καλή βδομάδα καλό μήνα.

απλο"Ποιηση" είπε...

"Και πια δεν έχω έγνοια για παράδεισο,
αφού μαζί σου είμαι σε γλυκιά άβυσσο."

τι να τον κάνει τον παράδεισο;

εξαιρετικό ποίημα!

καλησπέρα, Έλενα
καλό μήνα!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Κωνσταντίνε.
Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα.

Το ότι γράφω πολύ πιο σπάνια από σένα αυτό είναι γεγονός.Πάρα ταύτα, η πένα μου δεν σκούριασε,χαχα. Έχω γράψει κάποια που αποφάσισα προς το παρών να μην τα αναρτήσω. Αλλά αφού μου το θέτεις έτσι, επαναθεωρώ.. ως το βράδυ θα κάνω μία ανάρτηση δική μου.
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα και από μένα.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Νίκο..

Είδες? Ανάρτησα και ένα ποίημα για τον έρωτα, για να μη λες ότι ασχολούμαι μόνο με τη μοναξιά και τη σιωπή... Καλό μεσημέρι και καλό μήνα και σε σένα..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Πού κατοικείς δεν ξέρω, όμως θα σε βρω∙
η ευωδιά που αφήκες όλα πότισε,
δρόμους, πάρκα και σπίτια και τον ουρανό.

Γειά σου Έλενα!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Στρατή..
Αυτές οι ευωδιές κάνουν τη ζημιά..
Καλό σου βράδυ..