BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Έλενα Καραγιαννίδου-Γυναίκα



Παραμένω απλή.
Ακόμα και όταν
στρώσεις διαφαίνονται.
Στρώσεις σκοτεινού βυθού.
Στρώσεις ανείπωτου κενού.
Στρώσεις γαλάζιου ουρανού.
Ανάμεσά τους καίει η φωτιά.
Το βυθό φωτίζει.
Το κενό ζεσταίνει.
Τον ουρανό μικραίνει.

Παραμένω απλή.
Είμαι η σπίθα
πριν την πυρκαγιά.
Η στάλα
πριν τη πλημμύρα.
Είμαι το τρέμουλο
πριν το σεισμό.

Παραμένω απλή.
Είμαι η πόρτα εισόδου
στο κάθε όνειρο.
Είμαι παράθυρο διαφυγής
στον κάθε εφιάλτη.
Είμαι η ρόδα
στην άμαξα του χρόνου.

Παραμένω απλή.
Όσο απλή
μπορεί να είναι
μια γυναίκα.

12 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

KOSTAS PAP είπε...

Μου αρέσει το στήσιμο και οι εικόνες είναι δυνατές αν και κάπως υπερτονισμένη η απόλυτη εξουσία της γυναίκας. Καλή μέρα.

Γιόλα Αργυροπούλου - Παπαδοπούλου είπε...

Έλενα,
Υπέροχη και η "Γυναίκα" σου.
Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι αποσκοπούσες να υπερτονίσεις την απόλυτη εξουσία του φύλου μας...
Θαυμάσια η κάθε στροφή, που θα μπορούσε να αποτελεί ένα ποίημα.
Εκπληκτικές οι εικόνες, δοσμένες με πολλή ευαισθησία!
Μπράβο, Έλενα!

Φιλικά, Γιόλα.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Κώστα..
Σε ευχαριστώ πολύ..Πάντως δεν είχα πρόθεση να υπερτονίσω την απόλυτη εξουσία της γυναίκας.Η πρόθεσή μου ήταν και είναι να υπερτονίσω τη σημασία και το ρόλο της γυναίκας.
Καλό βράδυ..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Γιόλα..
Ναι, το εξηγώ παραπάνω και στο Κώστα.
Χαίρομαι που σου άρεσε. Σε ευχαριστώ πολύ.
Καλό βράδυ και από μένα..

Νimertis είπε...

'στρώσεις ανείπωτου κενού...'
θαυμάσιο! είχε πολύ όμορφο ρυθμό το ποίημά σου Ελενα... τη καλησπέρα μου...

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Πάντα ένα "πριν" την καταστροφή ...
Αλλα εκείνο το " η ρόδα στην άμαξα του χρόνου " μου έδωσε την αίσθηση του απόλυτου !!
Ευαίσθητη πραγματικά η γραφή σου..
Μου άρεσε πολύ Ελενα
Καλή Κυριακή εύχομαι !!!

Poet είπε...

Ένα εξαιρετικό ποίημα από κάθε άποψη. Μπράβο, Έλενα, μ' όλη μου την καρδιά.

poetreated (Panos Xourafas) είπε...

H Γοητεία της απλότητας.
Σαν λάθρο πεταλούδισμα σε ερημο ακρογιάλι.
Σαν κυμάτισμα βλεφάρων απ' το παράθυρο του Αιγαίου.
Σε φιλώ Ελένη & ευχαριστώ γιά τις ευχές σου...

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Nimertis, χαίρομαι που σου άρεσε..
Μια δροσερή καλησπέρα.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Δέσποινα.
Πάντα ένα "πριν" για να υπάρξει το μετά.. Σε ευχαριστώ πολύ.
Καλό απόγευμα..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Τόλη, σε ευχαριστώ και πάλι..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Poetreated..
Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου.
Όμορφο απόγευμα να έχεις.