BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Κική Δημουλά-Αγγελίες



Διατίθεται απόγνωσις
εις αρίστην κατάστασιν,
και ευρύχωρον αδιέξοδον.
Σε τιμές ευκαιρίας.

Ανεκμετάλλευτον και εύκαρπον
έδαφος πωλείται
ελλείψει τύχης και διαθέσεως.

Και χρόνος
αμεταχείριστος εντελώς.

Πληροφορίαι : Αδιέξοδον.
Ώρα : πάσα.

Από τη ποιητική συλλογή «Ερήμην»

16 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Διατίθεται μοναξιά επισκευασμένη
απαστράπτουσα κι ανακαινισμένη ριζικά.
Σφυρηλατημένη στη σιωπή
ελαφρώς αμήχανη
απ΄τις αμυχές της εμπειρίας.

Ζητείτε λιμάνι
για πλεούμενη επιστροφή
μεσιανό κατάρτι
αναζητά Οδυσσέα.

Χαρίζεται πέλαγος
ή ανταλλάσσεται
με ανοιχτό ορίζοντα.

Το πανί παραμένει αυστηρά
ιδιωτικών.
Σε κανενός ανέμου την πλάτη
δεν στέριωσε ποτέ
η κατ ιδίαν πλεύση.



Καλό μήνα.

~reflection~ είπε...

Ότι ώρα και να 'ναι είναι ώρα για Ποίηση!!!!

Υπέροχη Επιλογή Ελένη...
Το βλέμμα της Ψυχής Υποκλίθηκε...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Έλενα,
μπορεί να μή επικοινωνούμε συχνά, αλλά σ΄έχω στην καρδιά μου.
Γιαυτό αν θες στείλε μου την επιλογή σου στο
emichos21@gmail.com

Ξεκίνησα μια μεγάλη βόλτα στους φίλους που έχω "ξεχάσει".
Η βόλτα αυτή είναι μια πρόσκληση επανασύνδεσης όλων αυτών που θεωρώ κομμάτι της ζωής μου και συν διαμορφωτές του τρόπου να σκέφτομαι και να επεξεργάζομαι την ζωή.
Σε καλώ να μου στείλεις ένα τραγούδι που σε εκφράζει και να το εντάξω στην εκπομπή του Σαββάτου.
Στην μνήμη μιας διαδικτυακής φίλης που σήμερα έμαθα πως εδώ και 7 μήνες έφυγε από κοντά μας.
"H τέχνη της ύπαρξης" τ΄ όνομα της ιστοσελίδας της.
Θα ήταν χαρά και τιμή μου η συμμετοχή σου.
Την αγάπη μου.
Υ.Σ.
Για να προλάβω, το μήνυμα αυτούσιο θα σταλεί σε όλους όσους έχω στην καρδιά μου τα δυόμισι χρόνια που επικοινωνούμε

Μαρια Νικολαου είπε...

Εξαιρετικό

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Κάκια, ναι.. όλες οι ώρες είναι για ποίηση.. όπως και όλες οι εποχές..
Επίκουρε, ευχαριστώ που με θυμάσαι..λυπάμαι που δεν πρόλαβα να σου στείλω την επιλογή μου.. είμαι σίγουρη ότι η εκπομπή που έκανες θα ήταν πολύ καλή..
Μαρία, ναι, είναι εξαιρετικό και πολύ επίκαιρο.
Καλή μέρα σε όλους σας.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Έλενα, θα ακούσεις την εκπομπή εδώ.
http://radioblogspot21.blogspot.com/
Ευχαριστώ πολύ.

Prisoned Soul είπε...

Αδιέξοδο δεν υπάρχει όταν υπάρχουν λέξεις.
Και λέξεις υπάρχουν πάντα

ΥΓ.Θέλησα να αλλάξω τη διεύθυνση του blog μου και ύστερα μετά λύπης μου παρατήρησα πως δεν μπορούσε κανείς να εισέλθει...
Απλά ανανέωσε την παρακολούθηση βάζοντας την διεύθυνση: http://equationallove.blogspot.com/
Η παλιά θα χαθεί!

Ευχαριστώ και συγγνώμη για την αναστάτωση!

Poet είπε...

Καθυστερημένος (βλέπω κι εσύ) αλλά με μια υπέροχη φθινοπωρινή λιακάδα από Καλοχώρι ως Πανόραμα. Καλή σου μέρα, Έλενα, με αυτό το άριστο αντίδοτο στην απόγνωση της Δημουλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Sweet truth, Τόλη και skroutzako.. συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης.. είχα ένα πολύ δύσκολο Νοέμβριο..
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας..
Τόλη όπως το είπες.. άριστο αντίδοτο..

Poet είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά, Έλενα, καλά από κάθε άποψη. Καλά Χριστούγεννα και κάθε εκπλήρωση τον καινούριο χρόνο.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Καλά είμαι Τόλη μου, σε ευχαριστώ πολύ.
Τον δύσκολο Νοέμβριο τον διαδέχτηκε ένας δύσκολος Δεκέμβριος..
Διατηρώ όπως πάντα το χαμόγελό μου και θα επανέλθω δριμύτερη ελπίζω από το νέο χρόνο.
Σου εύχομαι και εγώ Καλές γιορτές και κάθε εκπλήρωση ( μου αρέσει ιδιαίτερα η λέξη αυτή) στο 2011.

Απανεμιά είπε...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος 2011 Έλενα μου με την ευχή να σε βρεί πιο δυνατή και με περισσότερα χαμόγελα από ψυχής! :)

KOSTAS PAP είπε...

Έλενα χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Εύχομαι να ξεπεραστούν οι δυσκολίες και να σε έχουμε πάλι μαζί μας.

marilise είπε...

καλή χρονιά !!!!!!!!!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Kαλή χρονιά φίλοι μου και σε σας... με υγεία και χαμόγελα..