BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Βασίλης Φαϊτάς- Αγρύπνια


Φως, χυμένο αίμα της νύχτας
φως, αγρύπνια γαντζωμένη στις αρτηρίες μας,
λίγο προτού η άβυσσος καταπιεί την ιστορία
η εποχή μάς έχει εγκαταλείψει.
Είμαι το τελευταίο ζωντανό μήνυμα,
η τελευταία ουτοπία,
ο ασυρματιστής που εκπέμπει
την ψυχή του.

2 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Poet είπε...

Χαίρομαι που ανάρτησες το ποίημα του Βασίλη, Έλενα. Ο Βασίλης Φαϊτάς είναι παλιός μου φίλος και διπλός κουμπάρος μου (εγώ τους πάντρεψα με τη Χρυσάνθη, εκείνοι βάφτισαν τον Νίκο μας). Και πάνω απ' όλα, ένας γλυκύτατος άνθρωπος.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Kαλημέρα Τόλη.
Ο Βασίλης Φαϊτάς μου έκανε την τιμή να μου στείλει την ποιητική του συλλογή και τον ευχαριστώ πολύ. Επέλεξα αυτό το ποίημα που το είχα ξαναδιαβάσει στο Λιβάδι αν θυμάμαι καλά. Με είχε συγκινήσει τότε και τώρα.. Ότι και αν κάνουμε με οποιοδήποτε τρόπο, δεν είναι τίποτα άλλο παρά εκπομπές συναισθημάτων προς τους άλλους.