BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

ΜΥΡΤΩ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ,Για ότι δεν μετουσιώθηκε



Μιλώ για ό,τι δεν μετουσιώθηκε σε ποίημα
για ό,τι δεν έχει ακόμη ειπωθεί
για ό,τι δεν πρόφτασε να γίνει φιλί
μιλώ για ό,τι ωθεί βαθύτερα τον ένα στον άλλο
μας κάνει επιδέξιους με τα κορμιά μας με τα πιο απόκρυφα μέλη τους

Κάποιος μαγικός καθρέφτης ας συγκρατήσει το εσωτερικό θέαμα.

Από τη συλλογή Κυκλικά (1982)

8 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

Eulie Aeglie είπε...

εξαιρετικό
έχεις μια καταπληκτική συλλογή εδώ

AlexMil είπε...

Μου αρέσει πολύ όταν διαβάζω στίχους απομακρυσμένους από το παρόν. Και όταν είναι όμορφοι όπως αυτούς που ανάρτησες, τότε η νοσταλγία γίνεται πιο έντονη


καλό βράδυ

το πετάλι είπε...

άριστη επιλογή!
μερικά ποιήματα της Μυρτώς μου αρέσουν πάρα πολύ
κι αυτό είναι ένα από αυτά...

(η βασική εικόνα του bλοg σου από πού είναι;)

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Aeglie
---------
Xαίρομαι που σου αρέσουν οι επιλογές μου. Καλό βράδυ.
Alexmil
----------
Τέτοιου είδους στίχοι, είναι διαχρονικοί,δεν πεθαίνουν. Όσο υπάρχουν άνθρωποι θα ζουν. Eλπίζω να νοστάλγησες ευχάριστα το παρελθόν.
Καλό βράδυ.
Πετάλι
---------
Είναι όντως πολύ ωραίο ποίημα.
Η βασική εικόνα του blog μου, είναι στο μέρος που ζω, το Καλοχώρι Θεσ/νίκης (γιατί ως γνωστόν αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει, που λέει ο σοφός λαός).
Να έχεις μια όμορφη νύχτα.

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Έλενα μου, μια ποιήτρια μόνον εξαιρετικές επιλογές μπορει να κάνει.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Ανδρέα μου,με κολακεύεις, αλλά ξέρεις το πώς αισθάνομαι γι' αυτό. Χαίρομαι όμως όταν οι επιλογές μου αγγίζουν αυτούς που διαβάζουν αυτό το blog.
Καλό βράδυ να έχουμε.

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Άριστη μαντεψιά και ερμηνεία
του βαθύτερου και αόριστου ενστίκτου.
Που βέβαια προσωποποιήθηκε ποικιλοτρόπως
κι από πολλούς μα η γοητεία του παραμένει η δραπέτευση
απ' του κανόνες.

Καλό βράδυ.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Κωνσταντίνε.
Αν αυτό το ένστικτο ήταν ο κανόνας και όχι η δραπέτευση από αυτούς,τότε αναρωτιέμαι πώς θα ήταν ο κόσμος μας.
Καλή σου μέρα..