BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

AΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΑΛΛΙΔΗΣ,Όσο το βάθος μακραίνει


Ποιος φεύγει και ποιος έρχεται
θα το δει και θα το πει ποιος;
Αυτός που φεύγει ή αυτός που έρχεται;
Σημείο αναφοράς τι;
Αυτά που φέρνουν ή αυτά που παίρνουν;
Κι αν αυτά που παίρνουν είναι αυτά που φέρνουν
αλλάζουν σε τι;
Η αλλαγή αλλάζει.
Αυτός που φεύγει έρχεται
κι αυτός που έρχεται φεύγει.
Όσο το βάθος μακραίνει,
οι καμπύλες ράγιες του τρένου
δίνουν μονάχα ευθείες γραμμές.

6 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

απλο"Ποιηση" είπε...

"δίνουν μονάχα ευθείες γραμμές"

μήπως είναι και παράλληλες;
που σημαίνει ότι δεν θα συναντηθούν ποτέ...

την καλησπέρα μου

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Η ευτυχία μου μιά ευθεία γραμμή.

Ο Νίτσε το είπε.
Παραδόξως δεν έζησε και πολύ ευτυχής και πέθανε στην παράνοια.
Είναι αυτό που λέμε δάσκαλε που δίδασκες.

Για αυτό σου λέω, δεν έχει σημασία το στριφογύρισμα μα το τέντωμα:)

Καλό βράδυ.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

απλο-Ποίηση
---------------
Ναι, είναι και παράλληλες.. είδες? Κοινά σημεία που υπάρχουν με το δικό σου ποίημα?
(Προτιμώ το "απλο-Ποίηση" από το "παρα-Ποίηση")
Την Καλημέρα μου.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Κωνσταντίνε,
"Η ευτυχία μου μια ευθεία γραμμή..."
Όταν ξέρει κάποιος ακριβώς τι θέλει, και τι τον κάνει ευτυχισμένο, χωρίς να χάνεται σε καμπύλες και παρακλάδια, τότε μάλλον μπορούμε να παραλληλίσουμε τον δρόμο της ευτυχίας με μια ευθεία γραμμή. Εγώ θα έλεγα ότι είναι μια ευθεία διακεκομμένη γραμμή. Γιατί η ευτυχία μετριέται σε στιγμές μόνο.
Το επίτευγμα πάντως είναι στην εφαρμογή και όχι στη διατύπωση (ο Νίτσε έκανε το δεύτερο σκέλος δυστυχώς).
Οπότε καλά μου τα λες... περί του στριφογυρίσματος και τεντώματος..(το επεξεργάζομαι βαθύτερα)
Καλημέρα..

Poet είπε...

Μου άρεσε το ποίημα. Έχει μια διαφορετική ματιά στα πράγματα. Και να σκεφτεί κανείς ότι, κατά τους επιστήμονες, ευθεία γραμμή στο σύμπαν δεν υπάρχει. Ακόμη και το φως καμπυλώνει όταν ταξιδεύει από την έλξη που ασκούν τα ουράνια σώματα.

Καλό βράδυ, Έλενα.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Παράδοξες οι ευθείες λοιπόν Τόλη?Ίσως γι' αυτό να τις αναζητούμε κάνοντας άπειρες καμπυλωτές διαδρομές.. Ο συγκεκριμένος ποιητής έχει όντως μια διαφορετική ματιά στα πράγματα που μου αρέσει πολύ. Αύριο θα αναρτήσω ακόμα ένα ποίημα του που μου άρεσε πολύ..
Πήγε 2.30..οπότε Καλό ξημέρωμα πια..