BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Ορέστης Αλεξάκης-Και μη ρωτάς γιατί θλιμμένος είμαι




Είναι που πίσω απ' τη σιωπή σου ταξιδεύουν
τα καραβάνια
των λησμονημένων

Είναι που μες στα μάτια σου σαλεύουν
σκιές νεκρών
μορφές αγαπημένων

Είναι που μοιάζεις με ταξίδι στο αχανές
Είναι που δρόμους άλλους φανερώνεις

Είναι που κλείνεις τις
καταπακτές
και στο καινούριο θαύμα ξημερώνεις

Είναι που μες στο φέγγος σου αγρυπνώ
σα να πιστεύω πως
υπάρχω ακόμα

Είναι που σου χρωστώ πολύ ουρανό
Κι εγώ δεν έχω παρά λίγο χώμα

Από τη συλλογή Ο ληξίαρχος 1989

14 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΜΑΤΑ:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Είναι που μοιάζεις με ταξίδι στο αχανές
Είναι που δρόμους άλλους φανερώνεις
...

είναι που είναι η ποίηση δυνατό ελιξίριο..
θεραπευει την ψυχή με τον λόγο της..
κι αν είναι θλιμμένη..
γειά σου Έλενα!

KOSTAS PAP είπε...

Γλυκιά θλίψη που ανεβάζεις την ψυχή στον ουρανό και μετά την λυτρώνεις κι ας είναι με λίγο χώμα, αντί για πολύ ουρανό. Μπράβο Έλενα πάρα πολύ ωραίο.
Καλό βράδυ

Vaso Mprataki είπε...

Είναι όλα αυτά που βλέπω σε εσένα...
και που θέλω να σου δώσω τα πάντα...
μα δυστυχώς δεν έχω παρά μονάχα μια χούφτα από νότες για να κάνω μουσική τους χτύπους της καρδιάς μου...

Υπέροχη η μουσική που βγάζουν οι καρδιές τον ανθρώπων! ...όταν βιώνουν τον έρωτα...
υπέροχο το άγγιγμα των στίχων του Ορέστη Αλεξάκη!...

Έλενα υπέροχα τα ποιήματα που επιλέγεις για τις αναρτήσεις σου...ειλικρινά με κάνεις και ταξιδεύω...
ΠΟλύ καλό και το ποίημα της προηγούμενης ανάρτησης...

Καλή σου νύχτα!
Τα φιλιά μου!

Elli K. είπε...

Είναι που κλείνεις τις
καταπακτές
και στο καινούριο θαύμα ξημερώνεις....

Μικρά θαύματα οι άνθρωποι μας Έλενα, μεγάλο θάυμα η ποίηση!

Καλό βράδυ

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Στρατή..
είναι που είναι η ποίηση μια πόρτα ανοιχτή και ένα παράθυρο στη ψυχή.. Καλό απόγευμα να έχεις..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Κώστα.
Καμμιά φορά η λύτρωση είναι πολύ απλή υπόθεση.. και φτάνει λίγο χώμα για να σπείρεις και να βγάλεις άνθη.. Τι να πεις κανείς για τον Ορέστη Αλεξάκη.. πολύ δυνατή ποίηση. Καλό απόγευμα..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Βάσω..
Σε μια ευαίσθητη ψυχή όπως η δική σου, δεν μπορεί παρά να της αρέσουν αυτά τα ποιήματα που κρύβουν μεγάλο θησαυρό μέσα τους.
Καλό απόγευμα.. Φιλιά και από μένα..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Έλλη καλως ήρθες.
Με αυτό το μεγάλο θαύμα, την ποίηση, προσπαθούν οι άνθρωποι να δώσουν απαντήσεις,να εξηγήσουν τα ανεξήγητα, να εκφράσουν αισθήσεις,πάθη και αγωνίες.. να διοχετεύσουν την ενέργεια σε δίαυλο επικοινωνίας.
Καλό απόγευμα να έχεις..

απλο"Ποιηση" είπε...

"Είναι που σου χρωστώ πολύ ουρανό
Κι εγώ δεν έχω παρά λίγο χώμα"

εξαιρετικός ο Ορέστης Αλεξάκης!

καλημέρα Έλενα

Poet είπε...

Έχω πολλές μέρες να περάσω από το ωραίο ιστολόγιό σου, Έλενα, και να διαβάσω τα θαυμάσια ποιήματα που αναρτάς. Τα δύο τελευταία του Ορέστη Αλεξάκη και της Χλόης Κουτσουμπέλη, δυο φίλων μου που αγαπώ και εκτιμώ ιδιαίτερα.
Μαζί με μια μουσική που μου σπαράζει την καρδιά.

Παρόλα τα προβλήματά μου, πρέπει να είμαι πιο τακτικός επισκέπτης σου.

Μπράβο, Έλενα, και καλό απόγευμα.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Νίκο.. ναι, είναι εξαιρετικός..
Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα..

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Τόλη..
Πάντα καλοδεχούμενος όποτε μπορείς.
Η ποίηση των φίλων σου είναι εξαιρετική.Πώς θα μπορούσα να μην αναρτήσω κάτι από αυτήν;
Όσο για τη μουσική, ακολουθούν και αρκετά άλλα κομμάτια μουσικής μετά από το πρώτο που ακούγεται. Οπότε την επόμενη φορά που θα με επισκεφτείς,κάνε κλικ και στα επόμενα, νομίζω ότι θα σου αρέσουν και αυτά.. Την καλημέρα μου να έχεις..

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

...κι είναι και που αρνήθηκες
το πιο ωραίο μου όνειρο...

Καλημέρα, φίλη!

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Γεια σου Ευαγγελία.
Τα όνειρα δεν τελειώνουν ακόμα και όταν όλες οι καταπακτές κλείσουν..
Καλημέρα φίλη!